oOooh Wiiee! :)

Jag är så stolt över Moa som lyckats klämma fram sin flickebejja! :) Hade meddelande på telefonen från Moa imorse när jag vaknade. Herregud! Pulsen upp i 100 omedelbart! Ska jag också göra det här? Det här är ju helt sinnes..
Jag är fortfarande heeelt till mig.. har suttit i frullebordet och tjatat på Patrik om hur galet det här är.

Det är som en annan sak att andra får barn.. men just Moas graviditet har jag ändå förknippat med min egen eftersom vi varit beräknade ungefär samtidigt å så :) Så när Moa får en riktig livs levande bejbis, så blir det helt plötsligt verkligt för mig med! Jesus..
Snart tror jag att jag svimmar av all upphetsning!

Åh vad jag längtar att få höra alla detaljer om Moas förlossning. Det blir häftigt! :)
Hoppas nu för guds skull att jag inte går över tiden så mycket.. då är det ju så länge kvar.. 30 maj är jag beräknad för er som inte har koll :)
Moa var beräknad till imorgon, dvs 22 maj, så det var nästan på dagen :)

Hojj. Nu ska jag sluta tjata! Men jag är helt.. ja.. jag är som på ett moln.. Jag är så Stolt.

Nu ska jag och Puttrik klä på oss och börja städa bilen och sätta in bilbarnstolen. Wiiee! :) 

Gud vad jag längtar efter det här barnet.. Lillfis Hammar..


Ha en bra dag! Min kan inte bli annat än grym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0