Haha! Gymmet!

Där har jag varit, jovisst!

Man kunde aldrig tro att det skulle inträffa, men nu min kära Therese, så har det hänt. Jag har varit på gymmet.. jaa.. det tål att sägas mången gång ;)

Sen solning, det var riktigt skönt faktiskt, hade inte så ont i ryggen idag heller. Nu ska brännan på inför julhelgen.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Imorgon blir det handling och lite städning/plockning inför helgen. Känns skönt att få lite gjort inför julen. Just ja! Julgransbelysning måste vi införskaffa snarast, det glömde vi när vi köpte julpynt, klantigt! Granen står och väntar på oss på lompis.. han e lite schleten.. men vafan.. blir förmodligen lite mindre ful med lite smink (som det e för oss alla).

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

På fredag har vi jullunch med Ad Part och sen personalmöte, det ska bli så himla kul! 2 nya anställda sen senaste personalmötet, galet snabbt gåre :) Snart ryms vi inte i vår lokal!
Och Cia är så tjock så det känns som att det ska komma ett barn ut vilken sekund som helst. Ojj va mysigt..

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Säsongsavslutningen av Desperate var faktiskt lite av en besvikelse.. Jag hade förväntat mig att avsnittet kanske skulle va lite lääängre, plus att jag trodde det skulle hända mycket mer, men det gjorde inte riktigt det.

Nå nå. Nu kanske man skulle laga till nån mat, känner att det e dags.
Ikväll blir det att kolla "The Cell", jag tycker den e bra. Det e grymt längesen jag sett den, men har för mig att jag tyckte den var obehaglig, precis som det ska va.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Åh.. kom på en till sak..

Jag och Patrik satt i tuolla och resonerade med mamma för nån dag sen. Jag sa till mamma att jag har så jävla mycket timmar i min kompbank och att jag inte riktigt vet när jag ska kunna ta ut dom.

Så säger hon "Jaaa.. nån timme kan du ju ta ut nu till julen.. men sen kan du ju iaf se till att ha en vecka att ta ut i maj!" 
Jag "Ehm.. ja jo, det kan jag ju göra.."
Hon "För ni kan väl ta ut en vecka iallafall i streck?" (E lite svårt att få ledigt med tanke på stress/press/mkt att göra)
Jag "Joo, det ska säkert gå att ordna..

Och så låg hon på sådär några ggr..
Det var så konstigt angeläget på nåt sätt. Jag ville verkligen fråga "Varför ska jag ta ut en vecka just i maj? Det händer ju absolut inget särskilt då. Okej påsken, men maj??"

HA!
De har säkert planerat att vi ska åka nånstans när jag fyller år!! Åååh va roligt! =) Säkert bygger jag upp falska förhoppningar, men det gör inget =) hehe

Okej. Nu ska jag verkligen gå och äta!

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Ni ser så mysiga ut på era bilder, jag måste fota hejvilt när ni e hemma!

Kärlek till er!

/E

Kommentarer
Postat av: Terran

Yeeeeah! Du är grym =D Vilken atlet du kommer bli nu i dina raffiga träningskläder. Du kommer maxa på biceps straxi. Snart kommer vi och då fåru köra pump och spinning, du kommer älska det ;-) Jag längtar hem som en tok, vi ska verkligen fota mer, god damn! Allt roliga ska vi dokumentera genast. Japp. 6 dagar kvar, jag ringer imorrn. Puss bebis

2007-12-12 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0