Inför julafton

Det börjar kännas lite hektiskt just nu. Allt måste bli klart.

Har massa klappar under granen och ungefär hälften av dem är inslagna.. =) Måste köpa lite papper å grejs.
Ikväll blir det att röja lite hemma och sen sova.
Imorrn jobba till ca 18. Sola. Slå in presenter. Kaffe hos Therese (om hennes mamma bjuder, men det brukar hon=)
Lördag gå på stan med Patrik, Sara o Peter. Köpa sista klappen till Patrik. Åka till tuolla o klippa Patriks hår. Mamma färgar mitt hår. Ev kolla film med Elina o Henrik.

Jag hoppas innerligt att söndag är slappardag.. skulle va sköönt.

Nu vet jag hur jag är ledig under de kommande två veckorna också! Jag jobbar en dag nästa vecka och en dag veckan efter det. Det blir hur bra som helst. Ska njuta tills det inte finns något njutande kvar.

Jag är fortfarande jättestolt över min stav! Jag visar upp den för alla i firman och tvingar dom att känna o pilla lite, minst en gång per dag =) Tuff.

Nu ska jag kila. Gonatt.

* - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - *

Vad är oddsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0