Dagens

Happ. Home again. Kollar lite Supernanny, hon e duktig hon. Gäller att samla på sig kunskaper nu ;)

Igår när jag plockade upp Putte på jobbet for vi upp på Hemtex (efter lite tjat givetvis.. :), bara för att kolla läget en snabbis. Där fann jag turkosa kuddar och ljushållare till vardagsrummet, plus en trasmatta till hallen. Det blir nog bra. Ska fota när jag kommer ihåg.

Idag har dagen gått förvånansvärt fort och jag åkte raka vägen till Fammo å käkade lunch efter jobbet klockan 12. Det var gött :) Pappa var också på plats, stressad som vanligt.

Jag och Fammo bestämde att vi ska träffas under helgen för att kolla spjälsäng som finns i hennes garage. Det kan hända att den behöver målas, men förhoppningen är att den ser helt OK ut :)
Sen ska vi upp på vinden för Fammo vill visa vad hon har för kläder sparade från det att Pappa var liten :) Det kan ju bli intressant.
Pappa tyckte att det var fånigt att tro att något därifrån går att använda, men Fammo och jag är helt övertygade om att en stickad tröja inte bli såå fel även om det e gamla grejer! Det e ju lite charmigt :) Vi får se helt enkelt!

Vi bestämde också att jag ska åka med Fammo på stan nästa vecka. Hon behövde springa på Lindex m.m. Jag får helt enkelt haka på då :)


Snart Valborg! Bara morgondagen kvar att arbeta lite, så blir det förmodligen Laxis sen då under helgen! Få se vad mer vi hittar på :) Borde kanske packa BB-väska.. eller vad tror ni?

Här kommer bild på maggisen igen! :)

Vecka 35+1




Putte slappar :)


Måste bara visa Patriks heeelt sprojlans nya tandborste.. använd en gång.. oj oj.. Det är som mamma säger "Köp den billiga sortens tandborste så att det inte blir så dyrt att köpa ofta! Kvalité lönar sig inte här!" :) Hehe..


Fru Hammar


Nu kommer han snart från jobbet och jag har genom bloggandet lyckats hålla mig vaken :) Va bra! :) Då sover jag bättre inatt!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa nu börjar det verkligen att närma sig! Du har så fin gravidmage!!=)

Verkligen dags att packa väskan man vet ju aldrig...

Hoppas ni hade en mysig valborgs !

Kram

2009-05-02 @ 19:21:31
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Julia

Snart kommer bebis! Spännande! :) Förresten, vad gör din sambo med sin tandborste egentligen? Haha, har aldrig sett en så misshandlad tandborste i hela mitt liv! :) Massor av kramar! /Bulan

2009-05-02 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0