Ellen & Städning

Jaha. Den här dagen blev en städ- och tvättdag. Jag hoppas Patrik blir lite nöjd när han kommer hem :) Jag hade egentligen tänkt pressa sol, men jag känner att jag inte orkar med det riktigt. Det får bli nån annan dag.
Råkade fastna framför Ellen Degeneres nyss där John Travolta var gäst :)

Den här dagen har gått ganska bra och ganska fort.. men sen kommer det nya dagar hela tiden.. undra vad man ska hitta på imorgon?
Kanske ta en promenad? Kaffe hos Cilla? Jo, jag tror det.. känner att jag måste ha planer annars blir jag galen av den här ledigheten..

Patrik sticker iväg på fiskeresa på lördag och kommer hem på måndag. Hoppas han kommer med fisk hem :) Det e alltid bra att ha i frysen.

Jaja, nu ska jag fortsätta plocka här och hoppas på att hinna någorlunda färdigt innan P kommer vid 4.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad är det med dessa pappor och fiske?

2009-08-03 @ 19:10:46
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0