Gårdagen, Dagen & Morgondagen

Börjar bli lite dålig på det här med uppdatering märker jag :) Jag vet inte riktigt varför men..

Igår, onsdag, var jag och Valle på BVC. Han var 58cm och vägde 5840gram :) Wiiee! En stor kille nu :D

Sen åkte jag vidare till Cilla och grabbarna. Där fanns Ellan, Wilma och Elvis också så det var fullt hus, kul :) Elvis har ju hunnit bli hur stor som helst, jag tyckte det kändes som nyss de skulle ha en till bejja :)
När Patrik slutade jobbet lämnade jag Valle hos Cilla och stack och hämtade honom och sen tillbaka till Cilla och fortsätta resonera :)
Vi fick med oss sängkläder hem som Valle får låna :) De var jättefina. Kan visa sen när jag har bäddat.

Vi åkte från Cilla på kvällen och Sara kom då över för filmkväll och kladdkaka :D Vi kollade "Uptown girls" för jag älskar den filmen!
Sen var det bädden!

Idag har jag sovit till 12 :) Det var skönt. Nu sitter jag i sängen och bloggar och Valle ligger breve och klämmer bajs :) Nu ska vi kliva upp och ta hand om bajsrumpan och äta lite frulle.

Planen idag är att Terran kommer förbi en sväng om en stund, och sen kanske det blir umgänge med Jennie. När Patrik kommer hem måste vi nog storhandla tror jag.. vi får se om vi har orken :)

Imorgon är det kick off-möte med jobbet på förmiddagen och sen blir det kanske fika på stan med svärmor och Cilla o grabbarna.

Ja! Så ser det ut nu :) Jag lägger in lite bilder ikväll tänkte jag :)

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan! Vilket litet charmtroll Valter ser ut att vara.. Jag och SImon kommer nog till stan på måndag eftermiddag, vi tänkte bara så du vet nu i god tid.. =) Vi kommer nog förbi om ni är hemma, pratade med Sara också hon skulle nog försöka sambesöka då.. Simon hälsar! Ha en trevlig helg!

2009-08-13 @ 22:57:21
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0