Inte riktigt road

Nä, jag är inte riktigt road av bloggen känner jag.. därav seg uppdatering. Jag har tänkt uppdatera varje gång jag suttit vid datorn.. men hojj..
Misstänker att det blir bra med inlägg när P börjar jobba :) Inte lika många att prata med här hemma då.

I fredags åkte vi till Mor & Far så att jag kunde klippa Patrik.

Vallis o min pappa kollar film :)


Kärlek :)


Igår åkte vi till Jukkas marknad på eftermiddagen. Vi hittade lekparken vid skolan och den var kul :) Fanns en jätterolig gunga där.

Patrik mitt i swingen :) Hojja va jag skrek när han bara höjde farten mer och mer :) Nu vet han varför jag inte passar i karuseller :)


Imorgon börjar Patrik jobba första dagen sen Valter kom till världen.. för 7 veckor sen.
Jag måste säga att ångesten ökar hela tiden.. Jag vet inte om jag passar att va mammaledig.. Men det lär ju visa sig antar jag.

Mina trötta prinsar :)


Goseunge har somnat i babysittern och glidit liiite :D


:)


Igår morse :)





Patrik less för att han måste va me på bild :)


Gulleskit :)


Nu har Valle somnat här i min famn.. :) Tur att man kan göra flera saker samtidigt :)

Jaja.. ska glo lite teve och njuuuta av den här kvällen!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va glad man blir av att titta på Vallis :)

2009-08-02 @ 23:54:26
URL: http://annasvonni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0