Rovvas

Jag skulle egentligen göra ett inlägg igår, men jag ides inte :)

Kom hem från stugan på söndagkväll. Det har varit otrooligt väder! Vallis har varit på superhumör från det att han vaknade på söndag tills dess att vi åkte hem. Det är verkligen guld värt. Han har legat på min turistsäng i stugan och vi andra har suttit ute i solen på altanen med dörren öppen så att vi såg Valle och han oss :) Där trivdes han, svalt och skönt.

Min mamma och Valle resonerar :)


Min pappa tog också ett resonemang :)


Vallis superglad :D


Sötunge :)


Innan vi skulle åka hem


:)


Jag sitter på verandan och fotar en del av gården där mamma springer å vattnar :)


Jag kom som sagt hem på kvällen och skulle se film med Sara. Det blev inte så, utan det blev surrande och sen gick Sara hem och sov. Jag kollade lite UFC tills ögonen rullade i skallen.

Måndag hade jag inbokat frissa.. lite ångest hade jag att klippa bort allt hår, men det var verkligen nödvändigt! Känns jätteskönt nu att ha enbart friskt hår i skallen :)


Valle fick va hos Fammo medan jag klippte håret. Det gick jättebra :)

Sen bar det av till Ullis och hennes nyrenoverade kök :)


Sen ringde Patrik helt plötsligt och sa att han kommit hem från fjällen men hade ingen nyckel.. Så jag fick helt enkelt lägga på ett kol och släppa in min slitne make :D
Stackarn var heeeelt slut. Jägarbränna och myggbett över hela kroppen :) Så kan det gå.

Nåja. Idag är en ny dag och Patrik är på jobbet. Valle ligger å spekulerar här breve mig och jag funderar på att ta en dusch, men det känns jobbigt. Kanske frukost innan.

Idag ska jag och Patrik på husvisning, det blir spännande! Hoppas det e nåt bra så kanske vi blir husägare, det hade varit grymt! :D

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Din söta lillkille verkar vara glad jämt! :D

Va fin du blev i håret :)

2009-08-11 @ 11:38:26
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Moa

Nä, vad avundsjuk jag blir om ni ska börja bosätta er i hus! Fast roligt, då kan vi börja nyttja eran gård till grillning och andra utomhusaktiviteter. :-P Jag bjuder redan in mig själv, när flyttar ni? ;-) Klart vi ska ha en pysseldag, Mickes semster slutar efter den här veckan. Han börjar jobba den 17:e. Vi ses ju på lördag hoppas jag. :-)

2009-08-11 @ 22:00:21
URL: http://www.moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Moa

Nä, vad avundsjuk jag blir om ni ska börja bosätta er i hus! Fast roligt, då kan vi börja nyttja eran gård till grillning och andra utomhusaktiviteter. :-P Jag bjuder redan in mig själv, när flyttar ni? ;-) Klart vi ska ha en pysseldag, Mickes semster slutar efter den här veckan. Han börjar jobba den 17:e. Vi ses ju på lördag hoppas jag. :-)

2009-08-11 @ 22:00:38
URL: http://www.moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Moa

Förresten, frissen var jättefin!

2009-08-11 @ 22:02:53
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0