Valter & Lova

Jag tror Valle har hittat en kärlek :)

Det har iaf jag :)

Jag o Valle var å hälsade på hos Jennie, Mattis och Lova och Lova är så sööööööööööt! Det går ju inte med ord att beskriva. Därför finns givetvis bild :)


Vi blev kvar där en herrans massa timmar. Patrik joinade också oss efter jobbet och det blev kaffesörplande.

Jag och Patrik åkte sen vidare till systemet där Putte skulle köpa whiskey åt pappa som är i stugan. Imorgon sticker alltså P på sin fisketur och jag åker till Rovvas till Mor & Far. Det blir mysigt.
Mamma sa att vi ska äta kräftor imorgon och det ser jag verkligen fram emot!

Nu är Sara på väg över med kladdkaka som hon bakat :) Wiiee. I love her kladdiskaka :)
Sen blir det film för hela min och Patriks slant!

Gonatt!

Valle såg väldigt nöjd ut vid första mötet med Lova :D


Och Lova var helintresserad av att pilla på sin nyfunna vän :)


Sötungarna


:)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men så söta de är tillsammans! Nu har du framtiden säkrad för gossen ;)

Ebba har också varit på dejt idag men hon rev killen i håret så han började gråta :(

2009-08-07 @ 23:34:57
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: jennie

Ja helt klart ett klockrent par =)

Och fler träffar måste det bli :)

2009-08-09 @ 22:28:54
Postat av: Sandra

Nåå vilka gofisar! :) galet söta tillsammans!

2009-08-10 @ 23:05:34
URL: http://viskablitre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0