Burning down the house

Patrik drog som ett skott till branden på lomboloskolan. Han och Peter skulle iväg och glotta samt fotografera.



Idag har varit en sån där trevlig dag som skiljer sig från vanliga arbetsdagar.
Jag och Sirpa var på utbildning under förmiddagen. Det var himla kul i och med att jag i flera års tid har arbetat med det verktyg vi utbildades i, vilket gjorde att jag hade många synpunkter på förbättringar och nödvändigheter. Många och långa diskussioner blev det, men det var grymt givande.

Efter det åkte jag och Ullis å käkade på Café Rost. Ciabatta m rökt lax o mozarellaost.. mm! Den var underbar! Sen drog vi vidare till Krauz o Co för att fotografera oss för firmans nya hemsida.
Vi har ju gått från att vara Ad Part AB, till att vara Ydimer Management AB tillsammans med Mats Taaveniku, vilket också är spännande! Så det blir kul att få se sidan när den är färdig, inkl bilderna på alla oss :)

Sedan blev det en sväng förbi min förkylda mamma för att dricka lite kaffe medan Patrik var hos frissan. Jag orkar verkligen inte klippa honom. Det var roligt de första gångerna när det inte kändes som tvång, men när det sen blir ett måste för att han ser crazy ut... Ja då blir det genast besvärligare :D Så jag skickade iväg honom istället ;)

Innan klippningen ;)
Min kärlek har verkligen de raraste ögonen en människa kan ha.. passar som handen i handsken med personligheten :)



Min wolf på Ps arm



Happ. Sen vart det en vända på stan för att hitta present till Patriks mamma som fyller år imorgon, samt en doppresent till Edvin som döps 21 februari :) Hittade båda presenterna som tur var! :D

Vi hann minsann in på Hemtex o fyndade provisorisk gardin till gästrummet också i brist på fantasi.
Då hänger det ju nånting tills vidare iaf! Även sängkläderna därifrån idag.



Också nya gardiner till vardagsrummet (orkade inte fota..) som Patrik valde ut, samt lite kraffs som handdukar å så.
I love Hemtex.

Igår gick vi lös lite med mobkameran innan vi somnade :) Magen är som vanligt i fokus :P
Jag är konstnärlig bara så ni vet ;)






SÅ! Nu ska jag packa Patriks matback innan han är tillbaka från fotosessionen :)

God natt på er och tack för alla kommentarer! Ni gör dagarna lite ljusare :)


Våran trio..



/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! Alltså.. jag kan inte se filmen iaf.. puss puss

2009-01-29 @ 18:51:01
Postat av: Therese

Oj, det var jag som skrev det förra ;)

2009-01-29 @ 18:51:48
Postat av: André

Jag kan inte heller se filmen... Den verkar vara privat av ngt slag och det krävs ngn form av godkännande av dig!?!?!? Fattar ingenting...

2009-01-29 @ 20:47:34
Postat av: Elin

Oj! Nu har jag ändrat inställningarna vilket bör tillåta alla att se klippet.. try again! :)

2009-01-29 @ 21:08:40
URL: http://elinsofie.blogg.se/
Postat av: Therese

Nå näää.. :(

2009-01-30 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0