Mammas pruttis :)

Idag har Vallis haft en lysande dag :) Han har varit på superhumör.

Jag har roterat bilderna så att man ser lättare.. :)








Älsklingsunge :)

Idag vart det påhälsning hos Cilla o Mange i Laxforsen. Stack på dagen och kom hem på kvällen. Valles faffa hann också komma förbi och vagga en stund :)
Cilla har 2 grabbar som är 4 och 5 år. Johannes, 5 år, kände spontant att "Vi ska göra allt med Simon Valter Hammar. Han ska göra allt som vi inte får göra. Hämta bollar å så.."
Sötunge :) Jag misstänker att Johannes menar att Valle ska springa å hämta bollar typ ur älven när grabbarna sparkar bort dom.. hehe.. :) Jag får hålla ögonen öppna tror jag :)

Nu är det natt och vi ska väl börja bege oss mot sängen vad det lider.. det blir att lösa korsord :) Det e nya grejen hemma hos oss :)

Imorgon är det fika hos Moa & Meja. Moa fyller 22 år. Grattis! (det eju fredag nu, klockan e över 00.00). Det blir trevligt! Vallis får träffa sin blivande brud ;)

Nä! Nog för denna gång!

2 bilder till..

Pappa Putte är så stolt över tröjan han köpt till Valter :)


Finaste killen i världen


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötsak!

2009-07-17 @ 17:51:48
Postat av: Terran

Vilken tjusig outfit på nedersta bilden :D

2009-07-17 @ 18:12:31
Postat av: Sandra

Men sikken sötnos! :)

2009-07-17 @ 23:34:34
URL: http://viskablitre.blogspot.com/
Postat av: erika

Snacka om att han är lik patrik, verkligen en kopia:)

2009-07-21 @ 22:24:38
URL: http://erikakulborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0