Valter & Gösta

Idag fyller Valle 1 månad! Tiden går.. hiskeligt fort faktiskt.

Idag hade min farfar fyllt 83 år om han hade levt.
Han hade varit så stolt över Valle om han hade hunnit se honom.. det känns hårt. Riktigt hårt.
Min farfar dog 1998, men det känns fortfarande som igår. När jag tänker tanken gör det lika ont idag som det gjorde då.. så jag brukar låta bli..
Så. Nu har jag tänkt på det tillräckligt. Mitt hjärta går itu på nytt om jag tänker för länge.

Grattis lillälskling! Gammelfaffas och mammas ögonsten..

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha det här låter säkert döpuckat men jag tycker han påminner lite om David Beckham, i alla fall på den där bilden. Söt som socker är han hur som helst!

2009-07-15 @ 20:54:22
URL: http://marieanundi.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0