Dagen före dagen

Ja. Idag är dagen före dagen då vi ska till BB o kolla läget :) Gud det ska bli så spännande.

Annars idag kan man väl konstatera att Jonas hade fel. Det har inte kommit någon bejbis inatt!
Jäkla... Nåja. Det trodde jag nog kanske inte heller så.. :)

Idag ska jag o P på stan en sväng och uträtta lite ärenden som behöver göras. Blir dels att gå på banken och även göra ett presentköp till hans syster som fyller år imorgon. Men Cilla, jag skriver inte här vad vi ska köpa :P

Sen tror jag nog att vi skulle behöva köra en liten handling också, men det känns grymt jobbigt! Hojj. Jag drar mig verkligen för att gå omkring på OBS hur länge som helst, när jag vet hur slitsamt det är för fogarna, ryggen och magen.. men men..

Igår har jag fotat nya magbilder! :) Jag ska lägga ut de i nästa inlägg, för just nu har jag inte kabeln.

Nu ska jag klämma lite frulle. Ja. Jag vet att det inte är frukosttid, men jag har ju (som jag kanske sagt) lyckats vända dygnet lite skevt...
Så kan det gå när man är ledig och gillar att sova :)

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen i dygnsomvändarnas klubb... Usch vad jobbigt det är att SOVA!

2009-06-11 @ 13:03:34
URL: http://annasvonni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0