Hiskeliga Måndag

Det är måndag igen. Patrik jobbar och jag sitter här och stirrar. Snart slutar han tror jag.. vad skönt :)

Igår var Therese här som jag nämnde, ska lägga in nån bild på henne och Rambo :)

Ramsi :)


This is true love :)


Sen drog vi iväg och friserade Putte hemma hos mamma och pappa. Jag inledde stenhårt med klippningen tills jag blev så trött så jag la mig i soffan och min kära mor tog över spakarna. Tack gud för henne.

Mamma drar den omtyckta borsten i fejjan på Putte :)


Färdig Putte :) Lite röda ögon, men strunt samma. Min stiliga man :)


Så! Det får avsluta detta inlägg tror jag.
Ska glo lite teve och slå en signal till Putte för att kolla när det blir hemgång idag.

Vi hörs sen nångång! Förhoppningsvis har då en ny familjemedlem kommit ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle Hammar

Åhh jag bara älskar den stora rosa borsten! Jag sitter då och då och kikar på www.nll.se om det har kommit någon krabat, men inte :P



Så jag väntar lite till :)

2009-06-08 @ 22:06:28
Postat av: P

Super skoj att läsa din blogg!! Hoppas du kommer uppdatera ofta även när bebben kommit!

2009-06-08 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0