Natt & Changeling

Det har inte kommit något barn än :) Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg så här mitt i natten för att meddela status.

Ligger i sängen och kollar på "Changeling". Den verkar riktigt bra.
Putte har somnat för längesen och ska upp om ca 3h.. jag har dock råkat vända dygnet liiite.. :/ Ingen höjdare alls. Imorgon ska jag verkligen kämpa för att stiga upp i normal tid, dvs. före 12 :)

På onsdag har jag ny tid hos barnmorska Cilla. Få se vad som ska sägas då.. Hoppas hon säger att "Ojdå! Du måste åka raka spåret till Gve och sättas igång!" :) Men det säger hon nog inte... det e nog bara rutinkoll..

Nåja. Det var nog det för stunden. Imorgon ska jag fota lite bilder på magen som då är i vecka 41+3.
1v och 3dgr
över tiden.

Ha det bra så länge och gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Lisso

Men ååååååh, nu är det väl dags för segisen o komma ut!!!

;)

2009-06-09 @ 21:53:51
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0