Kvällskvist

Det vart inte riktigt som tänkt. Inge städning av bilen, det vart ju så konstigt väder så vi orkade inte börja idag. Kanske imorgon istället.

Istället vart det ett jäkla grejande med tvättning, städning å annat. Patrik fixade upp tvättlinan på balkongen och jag kokade nappar och nappflaskor :) Lika att få det också gjort.
Så har jag även tvättat ett par nya byxor till bejjan som ska med till BB.
Efter det blev jag dödligt trött i ryggen som vanligt, så vi la oss i sängen och kollade "Australia". Bra film. Nödvändig vila. Sen upp igen och har just kommit från matbordet med våfflor o hjortronsylt :)

Nu blir det väl bara degande misstänker jag. Ska kolla grannfejden ikväll.

Fasiken..
Moa gjorde så att jag inte kan tänka på NÅNTING annat än att föda. Känner att jag inte vill vänta mer.

Planen för imorgon är att åka till Laxis under förmiddagen då Puttes far behöve hjälp med veden. Sen iväg till möte med banken för billånet som vi ska ta. Om ork finns efter det så kanske det blir lite städning av bil, vi får se.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lans - Om det blir pinsamt för en del, så är det ändå dom som skämms

sv: Japp, de är jag som målat dom. Tack så mycket (:

2009-05-22 @ 22:46:54
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0