Lite bilder

Frullen


Mamma kom ju som sagt hit igår med alla grejer hon köpt på IKEA. Här är några av grejorna.

Ugglepyjamas :)


Spjälskydd


Brallsingar o dregelskydd :) De ser blå ut, men de är lila.


Skötunderlägg grodan :) Stor som ett A4-papper ungefär.. smidig att ha med sig.


Utfälld för att byta blöja på. Plast på insidan.


Handduk kanin :)


Överdrag till skötbordsunderlägget, så att inte plasten ligger direkt mot bejjan.


Sängkläder till spjälsängen


Tvättlappar


Här är magen vecka 39+1 :) Igårkväll alltså..




Så! Det var det. Sen köptes även lakan, täcken, kisskydd, durkslag, bestick m.m. på IKEA, men jag har inte fotat dessa.

Ska ta lite foton när grejerna har hamnat på rätt plats också, för nu är de i tvätten! Nu hör jag att tvättmaskinen e klar, så ska gå å hänga upp allt :) Kul att få det på plats!

Snart kommer Patrik hem! Kuul! :D Då ska vi på Lindex och köpa en klänning åt mig ;)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu är det nära! spänki! Vilket fiffigt skötunderlägg, grodan! Grodsidan kan man ju ha upp också som filt när man är hos folk och bejjan vill ligga på golvet å mysa :) Perfekt! Och supersöt ugglejamas!

2009-05-25 @ 17:13:01
Postat av: Marie

Hittade till din blogg via Moas blogg, gud så spännande att ni också ska ha barn snart! Nu måste jag nästan följa din blogg så man får se när det sker, mysigt med barn ;P Lycka till!

2009-05-26 @ 11:35:03
URL: http://msomimarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0