Oväntad händelseutveckling

Ja, det var en konstig dag idag.

Vi vaknade efter tolv idag då vi varit uppe liite för länge igår med tittande av filmer, men det var skönt att sova.

Mamma ringde strax efter och sa att Pappa åkt in med ambulans under natten från stugan till akuten pga. bröstsmärtor. Han har ju haft kärlkramp 2006 när han var 48 år och fick då göra en ballongsprängning för att rätta till problemet. Efter det har han inte känt av det nå mer. Tills nu.
Han fick iaf morfin och nitro i ambulansen och idag har han legat hela dagen på intensiven. Mamma sa att han mådde bra nu idag så jag o Putte stack dit för att hålla sällskap under eftermiddagen. Vart några timmar där.

Nåja. Efter ett X antal prover idag som visat positiva resultat så har läkaren iaf konstaterat att han inte fått någon infarkt och han har fått lämna IVA, men kommer att ligga kvar på sjukan förmodligen till måndag-tisdag.
Jag ska åka dit imorgon också och hålla sällis. Om jag inte hamnar på BB vill säga.

Snacka om att tajma.. Idag är ju D-dagen för mig. Vecka 40+0 är jag i nu och beräknad födsel är idag! Hade varit lite tråkigt att tajma födseln med att pappa ligger på sjukhus.
Det har dock varit lugnt i magen och det verkar dröja.. vi får se.

Vecka 40+0!






Vi var förresten hos Cilla o Mange i torsdags och resonerade kring livet som vanligt. Patrik tellade grabbarnas studsmatta :)


Nu ska jag vila ryggen lite, det här var en kraftansträngning :)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hälsa Pappa så gott från mig!

2009-05-31 @ 18:42:58
Postat av: Cecilia

Är du på BB nu??? :D

2009-05-31 @ 20:23:59
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Lisso

Du är så fin med din mage, och den är verkligen stor :)



Hoppas lillen kommer ut snart!!



Lycka till!

Kraaaam

2009-06-02 @ 12:31:16
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0