King of Sleep talking

Haha!

Det är så attans skojigt varje gång! Patrik är mästaren på att surra i sömnen :D Likadant varje kväll.

Jag satte mig nyss i sängen och skulle ba kolla internet en sväng innan jag somnar. Helt plötsligt börjar P röra på sig och sätter sig tvärt upp i sängen och bakar ihop sitt täcke till en boll.
Sen sitter han bara där och kisar mot mig.
Jag säger "Lägg dig igen, det är mitt i natten."
Varpå Patrik ser väldigt konfunderad ut och undrar "Men vad ska jag göra med den här då?" och pekar på bolltäcket han har i famnen.
Jag frågar "Vad är det?"
Han svarar då irriterat "Men ungen!"
Haha!
Jag informerar "Valter ligger i sin spjälsäng"
Patrik ser konstig ut igen och frågar "Vad är det här då?" 
Jag svarar avslutningsvis "Täcket.."

Då ler han lite konstigt som han ofta gör när han yrat lite. Ungefär som att han känner sig lite dum, och lägger sig sen och snarkar.

Lika skojigt varje gång som sagt! :)
Han yrar väldigt ofta om Valle nuförtiden. Kan helt plötsligt kasta sig upp och se jätteunderlig ut och börja prata om att Valter ligger i våran säng och Patrik tror att han lagt sig på honom :)

Gonatt med er!

Jag drar resumé imorgon om dagens händelser, orkar inte börja nu. Det har vart full fart hela dan!

Just ja!
Svar till Harriet; Du får jättegärna läsa Vallis blogg, men du måste lämna en mailadress till mig så jag kan maila över användarnamn och lösenord! :)

Kommentarer
Postat av: Harriet

Tack för det, vad kul!

2009-09-23 @ 07:12:22
Postat av: sandra

HAHAHA ;D Det där var kul!!



Jag är likadan, pratar som bara den i sömnen ;)

2009-09-23 @ 10:19:37
URL: http://viskablitre.blogspot.com
Postat av: André Hansson

Haha... Jag tror jag dör!!! Jag skrattade så att tårarna började rinna. Kan vi inte byta nångång så att jag får dela säng med svågern. Jag är beredd att pröjsa för den upplevelsen :o)

2009-09-23 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0