Lite ölkväll

Igår spenderade vi dagen med att städa. Eller det är väl synd att säga att det var hela dagen, men en del av den iaf :)
Jag ringde Patriks mamma och kollade om hon kunde komma och vara med Valle medan vi städade :) Går lite fortare då. Så hon kom. Vi städade och bjöd sen henne på mat. Det blev skav o pasta :)

Efter det drog vi iväg till Cilla o Mange på myskväll och tog med lite öl. Det var trevligt, som vanligt :)

Idag ska vi till Patriks mamma för att Putte och Mange ska hjälpa Dessan att bära grejer. Jag o Valle följer också med.

Jahapp! Nu ska jag kolla Jims värld.



http://mammasvalle.blogg.se
Vill ni komma åt den är det bara att meddela mig här med en kommentar.
Om vi är vänner på facebook så svarar jag där med ett mail, annars kan ni lämna mailadress!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack så myclet, vi trivs! :) Det gör ni nog, när ni minst anar det! :)

2009-09-14 @ 00:42:40
URL: http://viskablitre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0