Livrädd

Jag är verkligen ängslig över efterkontrollen imorgon. Hojja. Jag gillar inte gyngrejer. ALLS. Skönt att det e Cilla jag ska till och ingen annan.

Och så känns det skitjobbigt att söka baddräkt till babysimmet på onsdag. Funderar starkt på att skjuta upp sökandet till på onsdag.. men det kanske inte e så smart drag att spara det till nån timma innan man ska i plurret :)

Sen blir det lunch hos fammo. Det blir nog gott tror jag, det brukar det va :) André o Eddo ska också dit. Efter det går vi upp på stan en sväng.
Jag får se om jag sen följer med till mamma en stund.. Men jag måste nog skynda mig lite för på eftermiddagen kommer Simon(min kusin) & Emma(gravid) och kollar på lite barnkläder som de får låna av Valle. Har bunkrat upp lite.

OH! Har glömt att berätta den största nyheten för tillfället! Jag har Bubble Bobble på Xbox! HA! Såå värt :) Kommer ni inte ihåg det spelet från Nintendo 8-bitar? Åååh vad jag tycker det är roligt. Simon hade det när vi va små, så jag ska passa på att utmana honom imorgon tänkte jag :D

Just ja. Glömde skriva i Valles blogg att Simon också heter Simon. Det var så självklart så att jag glömde bort det :) Många blire.

Jaja.
Jag har iaf inte hunnit sakna Patrik idag. Skönt :) Har varit så upptagen med att hälsa på Cilla. Promenera till mamma och umgåtts och sen kom P och hämtade mig och Valle :) Så borde alla dagar vara. Nä, det borde dom inte, det blir så hetsigt med grejer att göra.

Nu ska jag kanske försöka få lite sömn och ladda inför besöket på MVC imorn. Urk.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja nu var de ett tag sen jag var in och läste,

mycke och läsa =)

Lycka till på MVC.



Ha de bra!

2009-09-22 @ 09:50:51
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0