Ögonbryn

Jag verkar aldrig komma till skott med att färga mina ögonbryn! Att det skulle vara så besvärligt.

Klockan e mitt i natten och familjen sover, men inte Hansson. Jag råkade sova lite för länge imorse, så är inte trött.. irriterande.

Idag har vi städat järnet så mycket vi hunnit när Vallis tillåtit oss :) Det e lite jobbigt nu när han märker att han blir ensam i rummet för då blire ett jäkla gnäll.
Jag hann iaf putsa fönstrena och tvätta en jäkla massa. Det e så himla skönt att inte ligga efter med tvätten som vi ibland gjorde innan Valter kom.
Nu är tvättkorgen aldrig full!
Patrik dammtorkade och tog hand om disken. Under veckan blir det golven som får en omgång. Hoppas det orkas med.

Patrik jobbar FU-stopp (i Svappis tror jag det var) veckan som kommer. 06.30-18.30. Suck. Jag och Valle får helt enkelt klara oss, men det känns inge kul alls.

Tur att min bror är här en del av veckan iaf! :D
Imorgon ska jag, Valle, André o Edvin hälsa på hos Patriks syster, det blir kul :)

Efterkontroll på MVC på tisdag.. huu! Inget att se fram emot kan man väl säga..

Nu ska jag uppdatera hos Valle som lovat! :)

Gonatt!

http://mammasvalle.blogg.se
Säg till om du vill ha användarnamn och lösenord!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är så tråkigt när karlarna jobbar borta långa dagar, min har gjort det hela förra vecknan och samma sak den här veckan. Ännu jobbigare när man har en liten krabat som ni har kan jag tänka mig. Kram!

2009-09-21 @ 07:50:12
URL: http://viskablitre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0