Snart fredag!

Imorgon SKA jag ringa och boka prälle för dopet. Jag blir galen på mig själv. Kronisk uppskjutare.

Ska även ringa Nordea och boka in möte och se om vi kan få ett lånelöfte till det hus vi vill buda på. Det vore kanon! :) Jag ska iaf bo på tossiletten i huset om vi får det :P Moa, du kan också få en plats där om du vill :D

Annars helgplaner..
Lördag spenderas tillsammans med Sara som är barnvakt åt Jennies Lova. Vi ska vagnpromenera :) Hoppas på någorlunda väder.
Söndag mitt på dagen är umgänge med Cilla o grabbarna på agendan och sedan hem och kocka mat till mamma och pappa som kommer på middagsbjudning i vår enkla boning. Det blir trevligt.

Det var det!

Om man skulle bege sig mot sängen.. borde liksom va trött vid det här laget när man stigit upp 7.30, men jag känner inte direkt av det.. :/ Får se hur det går att somna. Kanske blir farmen halva natten igen :D

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Det låter bra, där kan vi sitta och hänga ända fram till september nästa år då. ;-P Vad ni är ambitiösa med middagsbjudning och allt, vad bjuder ni på? Har du förresten vågat smaka ett glas vin eller så ännu?

2009-09-04 @ 08:58:03
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Astrid

Hej, kul att du har börjat blogga igen :)

Håller tummarna för er att ni får ert hus snart.



Ha en trevlig helg,

kram

2009-09-04 @ 17:45:41
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0