Ut me vagnen

Igår var alltså jag och Moa och barnen till Leklandet. Det var himla trevligt :) Det är verkligen ett perfekt ställe att fika på när man är lompisbo och än så länge är det gratis för Valle att vara där. Efter 1a levnadsåret börjar det kosta 70spänn i inträde, plus fika då. Då kanske man inte hänger där flera ggr i veckan..

Jag som skulle fota Meja med all mat runt munnen! Men givetvis var purén typ hudfärgad så det syns inte att hon ätit med munnen, näsan och hakan :D

Efter Gruvtrollet bestämde jag mig för att gå till Coop och överraskningshandla tacos till middag. Då blir min man glad tänkte jag! :D
Moa hakade på och vi strosade omkring bland barnkläderna en stund först. Hittade dregelskydd som reades ut för 10kr/st! Wow!
Jag hade tidigare köpt just den sorten för 49kr/st, så nu kompletterade jag upp med alla färger som fanns.
Förutom rosa.. :P
Sen köpte vi båda tacos.

När jag och Valle kom hem vid 17 hade han sovit ungefär 1h i vagnen sammanlagt och det var nog ganska lagom. Jag började göra klar maten medan jag dansade och sjöng för Valle :D Funkar alltid för att roa :)

När Patrik kom genom dörren hann han bara säga "Det luktar mat här..", och kom sen in i köket och blev jätteglad! Jag älskar sånt! :) Det var uppdukat färdigt :)
Både jag och Valle fick pussar av en glad och trött pappa.

Idag är planen att promenixa till Ingela & Albin och ta en kaffe. Har inte vart där på ett tag.

Ska bara orka ta oss upp ur sängen först och göra oss i ordning för en ny dag.

Jag tror det blåser ganska mkt ute.. måste tänka till med klädvalet så man inte fryser under färden. Blir mössa iaf.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0