Dag och Natt

Smyckesvisning på schemat!

Jag jobbade och jobbade uppe baki berget på KK4 hela förmiddan, sen på eftermiddagen stack jag ner till FK och gjorde klart det sista LK-jobbet för dagen (puuh).
Vid 3 stack jag iväg till vår (Ad Parts) lokal på Hjampisvägen och fixade lite internt jobb samt jobb till andra kunder. Det var kul! =) Det är roligt när man får använda sig av de kunskaper man snappade upp i Sthlm.

Nåja.

Tio i fem åkte jag ner till Movägen för middag och påhälsning innan svärmor åker utomlands. Maten va go och lagad av Tommy som oftast.
Vi kom fram till några förslag på lösningar för julafton. Får se hur man löser den pärsen.
Svärmor visade nya mattor och bjöd på lussebullar i kanelbulleform. Gott! (Och russinlöst, tack!)

Stressigt iväg tio i sju från fikabordet för att köra hem Patrik och åka tillbaka till Ad Part-lokalen och ha smyckesvisning.  Snappade upp mamma på vägen som skulle följa med.
Camilla Isaksson Forsén hade visning för smycken från "Dag och Natt" som Ulrika hade ordnat för oss som var intresserade, och det var man ju så klart. Mamma me.

Smyckena var jättefina och det fanns lite olika varianter. Mamma beställde lite halsband å grejjor och jag beställde ett halsband och en ring. Bilder kommer ev senare.

Camilla frågade förresten om jag var Andrés lillasyster. Och det var jag ju =) Och sen sa hon att hon kommer ihåg att jag har varit tillsammans med Anton för 10 år sen, hur rart är de? Nåja, jag tyckte det var lite roligt iaf.
Anton förresten - ett år igår..

Det var det. Körde hem mamma med vetskapen om att våra nyinköpta fynd levereras inom två veckor. Stressa hem som toka för att hinna med Desperata. Viktigt! Nu har ju säsongsavslutningen för Grey's varit, så nu lever jag för DH.
Säsongsavslutning DH nästa veckas tisdag folk! Ba så ni vet.

Nu har jag kollat klart Desperata och känner mig väldigt tillfredställd med dagen. Imorgon är det tvättid. Måste tvättas lite innan Lulehelgen.
Just de ja! Måste komma ihåg att boka tåget nuu.
Jag kom iaf ihåg att söka ledigt förra veckan så att det e grönt till nu på fredag.

Jaaa, det var det this time.

Therese, jag ringer dig om spelningen i januari.. vi får lösa skiten. Jag ringer Pudde imorrn!

Puss o Kram

Ska bli helt fantastiskt mysigt till helgen.. solklart.

Jag tycker så mycket om honom. Rogivande..

Kommentarer
Postat av: Therese

WHAT? Elin Hansson, åker ni till Luleå ihelg? Jag med.. herregud, då kanske vi kan ses och ta en fika =D Vi MÅSTE höras ikväll om spelningen, jobbigt med kaos :( HA en bra dag, nu ska jag kila t skolki.. puss å kel

2007-12-05 @ 10:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0