Jul och Kalas

Idag är det kalas å Patriks ära. Han har visserligen fått nästan alla presenter redan, men vafan.. fika måste man bju på =)

Julafton gick smidigt förbi.. eller smidigt å smidigt, men den gick. Vi har trajat fram och tillbaka mellan Tuolla och Cilla o Mange.

Här lite bilder från julafton, juldag med mera.


Putte tar en stödis medan Mor och Farmor ordnar med mat.
image64

Mammas jättefina stora tomte =)
image65

Mamma och Farmor donar.
image66

Pappa läser nånting viktigt med läsglajjor på =)
image67

Mor planerar uppenbarligen nånting..
image68

image69

Min pappa är tomte!! =) Rart!
image70


Vi fick en resa till Italien.. =) Jag är lycklig!! =)
image71

De sex personerna är alltså Jag, Patrik, André, Lotti, Mor och Far. Kuul! =)
image72

Sen bar det av till Cilla o Mange! Efter deras middag skulle bordet monteras isär.
image73

Här är min vackra svärmor med ny tröja =)
image74

Ungarna leker =)
image75

Tomten och hans nissar är på ingång! =)
image76

Ååh vad fina! =)
image77

Putte är road av tomten.. hehe
image78

Jonathan e grymt impad av tomten, Johannes gick däremot inte att få till tomtens famn i första taget.. =)
image79

Johannes fick piratgrejor av mig och Putte =)
image80

Jonathan fick Byggare Bob grejor =) (inte av oss)
image81

Pappa Mange fick också tella.
image82

Det var en del av julafton. Då går vi över till juldan och Patriks födelsedag.

Familjen köar till julmaten som Dessan fixat ihop.
image83

Henke fokuserad.. =)
image84

Goingar =)
image85

Min dator verkar ha fått något jävla fel, så jag kan tydligen inte ladda upp fler bilder än så här.. får väl bli mer någon annan dag.. =/ Surt.

Nåja! Ha en fin kväll, det ska vi =)

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad mysiga bilder, vi har också laxrulle på julbordet- coolt har jag aldrig sett förrut. :-P Väntar spänt på resterande bilder. :-)

2007-12-27 @ 21:55:04
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0