Ont i hjärtat

Så! Vi e hemma igen :)

Igår på morgonen skulle vi åka till Luleå. Vi tänkte på torsdagkväll att vi ville åka i god tid till tåget, bara för att vara säkra på att inte missa.
Nåja. Steg upp tidigt och donade på fredagmorgon, duscha, äta, packa. Tog mycket mer tid på oss än vanligtvis eftersom vi visste att vi hade så gott om varan. Tid alltså.
Slutar med att vi kliver i bilen på parkeringen kl. 05.56. Vi hade 4 minuter på oss.. helvete vilken stress! Men vi hann! I samma sekund som vi klev på tåget så började det rulla :)

Vi kom till Luleå efter några timmars åkande. Jag köpte lite klappar, men mest till mig själv. Lätt hänt :)
Ny väska, klänning, smycken, tröjor, bälte m.m. Kulit :)

Sen kom vi till hotellet.
image32

Va rätt fint.



Vi låg och tog det lugnt och inväntade Idolfinalen 2007.
image33



Mm.. Några öl hade vi självklart me! :)
image34



image35

Vi såg Idolfinalen. Jag var glad för Maries skull. Det var bra.

Sen somnade vi med teve och ljus på. Vaknade fyra på morgon för att släcka och sova vidare.
Upp vid 9 för att packa ihop och bege sig hemåt igen, skönt.

image36

Patrik hämtade lite tidningar på tåget för att ha nåt att göra medan jag löste mina korsord :)

Jag tänkte jag också skulle läsa NSD.. och som vanligt så måste jag kolla in dödsannonserna.

Och så fastnar ögonen..
image37

Fick panik och ringde Ingela för att fråga om det inte är fel person. Det måste det ju vara såklart!
Nähä....
Tårarna började strömma nerför kinderna, fanns inget att göra åt saken.
Förvirrande.. Inge mer Lasse.


Så kul va den tågresan hem.

Desto mer glädjande var att åka och ta en kaffe hos Ingela.

Albin
image38

Hmm....
image39


Gose..
image40


Babbe kände att det var lika bra att ta en femma :)
image41


Jaa. Det var det.


Nu ska jag kolla teve och kramas.

Gonatt o tummen upp!

image42

/E

Kommentarer
Postat av: Terran

Ni verkar ha haft det finfint! Jag hade fullt upp jag med, men det var skönt som fan att träffa lite vettiga människor och se snö!!! Jag längtar hem som en tok. Vem var han Lasse? Jag tror jag ringer senare. Puss

2007-12-11 @ 12:48:42
Postat av: Moa

Härligt. Kuliga bilder. Fan vad najsigt hotellrum.

2007-12-11 @ 13:40:54
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0