Skoter å Julmat

Ja, precis. Idag stack vi iväg med skoter. Jag, Patrik, Mats och Jonas. Det gick jättebra. Hälsade på Elina o Henke i Laxis, trevligt =)

Fick i oss lite kaffe...
image26


O sen prilla på kaffet...
image27

Sen värma tårna i stugan..
image28



Spela lite spel och åkte hemåt för att Sara o Pekka sku komma å dricka öl innan julbordet.

Julbordet var bra och mycket folk var det. Servitriserna var trevliga :-)
Maten var rätt god också, det kunde man inte tro, julmatshatare som man är. Men här hade de faktiskt rökt lax (även om de kallade det nåt annat), och den var grym =)

Sara o Pekka.. Blicken säger allt ;-) Lööööve is in the aaaair..
image29


Nu e ja lite trött i fossingarna, men det blir lätt så när man är ut så sällan. Borde va ut å öva oftare.

Det luktar alltid prutt på krogen.. det e så jävla vidrigt..

- - -

Jag e så jävla trött. På mycket. Men mest på att vara vaken. Men inte bara. Men mest.

Nåja. Jävligt nöjd också. Inte med allt, men det mesta :-P

- - -

Gonatt hörni.. synes.
image30

/E

Kommentarer
Postat av: Terran

Vad mysigt med julbord. Bra för dej att det fanns lax, det är ju lätt det godaste på bordet.. har ni julmys idag då? tänder något i staken? Haha! Nästan så jag saknar pruttdoften till och med, så mycket längtar jag hem! Kan inte du ringa till mej, jag har lite news.. Nu ska jag plugga, tenta imorrn och jag fattr noll.. usch.

2007-12-02 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0