Yeah

Idag har jag..

- Jobbat som en gnu; suttit i möten, skrivit protokoll, ansökt om inpasseringar till LKAB, försökt arbeta fram rutiner för Marianne som skall inskolas i goa världen på KK4 ;-)

image44

Kompat ut vid lunch.

- Varit på UM och tryckt in en jävla P-stav i armen som de ljög inte skulle kännas för fem öre. "Det enda du kommer känna i armen är beröringen från mina fingrar". Eller hur. Trodde jag skulle slå ner någon stackare på vägen ut från sjukan. Svordomarna haglade friskt.

image45

- Fikat hos Cilla o Mange. Här blev det äntligen (tror jag) klart med planer inför Christmas Eve. Cilla var som ett litet barn som hon skuttade upp och ner och tjöt när vi deklarerade att vi är med på julklappsöppningen hos dem. =)

image47

- Julhandlat på stan med Cilla. Det blev 2 klappar till andra och flera till mig själv.. som vanligt..

image46

- Varit på gymmet och tränat. Niice.. =P Kände mig som en krigshjälte med min bandagerade arm i högsta hugg. Allmänt jävla tuff.

image48

- Solat. Med bandaget på.. hehe =) Hoppas det inte lämnar några ränder. Känner mig mer tanned än på väldigt länge. YES!

image49

- Pratat i telefon med svärfar. Han lovade att vi skulle få mer älgkött, HA! Fan va gött. Vi kom även överens om en date på torsdag då de vill se vår excelenta julegran.

  image51

- Pratat i telefon med mamma. Hon och Pappa är påväg till Sunderbyn då mamma har återbesök hos läkarn för att kolla att den nya höftkulan funkar som den ska. Vilket den gör. Vi bestämde även träff för att färga mitt hår under helgen.

image52   image53

- Badat badkar. Patrik skulle överraska med "lite" skum.. ja.. vad säger man.. hela jävla toaletten är full med skum nu, men badet i sig var skönt =) Ett jäkla stå i för att hålla armen utanför vattnet, men det gick!

image54

- Bloggat. Här är jag nu, inlindad i en filt och ska gå å måla naglarna.

image56

- Sista stoppet är sängen med film. Vet inte vad det blir än, återstår att se..

image57

Såja! Det var den dan.

2 days to go love... ;-)

image58

/E

Kommentarer
Postat av: Terran

Bebis! Usch vad jag längtar efter dej! Ikväll kommer jag. kommer nog bestämt och hälsar på dej imorrn, hoppas det går för sig =D Puss

2007-12-19 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0