50 års kalas

Imorgon fyller min mamma 50 år! (Egentligen idag.. eftersom klockan e över tolv.. )

Vi har just kommit från fika hos mamma, men hon fyller egentligen imorn. Då e de fika igen =)

Kolla här va gullig!
image19


Jaaa, hon e söt =)

Det har varit en bra helg det här. André å Lotti också hemma, det är mysigt.

Jag har nästan alla julklappar klart! Idéerna alltså.. hehe.. men det känns jättebra!
Elina skrev idag å fråga om vi ska till Lule eller Narvik å julshoppa, å det vore ju kanon! Då kan man ju bo på hotell, hade ju vart lite romantiskt å så =)

Jag å Putte ska också hålla på så här när vi är 50.
image20

Ja nä, nu har jag fått lägga in lite bilder också, så nu kanske man ska hoppa i bädden. Efter en film.

Over and out!

/Elin
image22

Kommentarer
Postat av: Moa

Kul med lite bilder. :-) Vad fin du är med lugg och mörkare hår! :-)

2007-11-26 @ 19:19:06
URL: http://moamittilivet.blogspot.com
Postat av: Terran

Klart du får komma ner i källarn. Jag blir dööö glad om du kommer =D

2007-11-27 @ 17:28:47
URL: http://www.bratherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0