Mobiltelefoner

Hittade något spännande på Thereses blogg.


Ta fram din mobil.


Vem ringde du till senast?
Min bror

Vem ringde dig senast?
Min bror

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Förlåt om jag var jobbig imorse..

Vem skickade ditt 12:e senaste sms?
Sara

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
Här kommer det där numret t fotona så du kan hämta ut dom. 828920. Ha kul ikväll på festen. Puss

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Jaha.. Då var den kvällen slut.. Och jag är lite kär i dig. Jag har ont i fötterna som satan, men ändå älskar jag dig lite grann..=) Hörs imorn.

Har du några utkast?
Ja

Vad är ditt rekord i snake?
Har inte snake

Vad har du för kontakter som börjar på...J:?
Janne K Mob
Jessica P
Johanna Nilsson
Johanna W
Johanna-Skrivbyrån
Johan H Mob
Johan-Erik
Jon-Andreas
Jossa


T:
Terran
Terrans Love
Terran Jobb
Terese Taavo
Tobias D Mob
Tobias Fredde
Tobias Mob
Tommy Hammar
Tropical
Truckverkstan


M:
Mamma Jobb Mob
Mamma Mob
Mamma Sunderbyn
Mange Mäki
Margot Mikko
Marie Carlsten
Marina
Martini
Mats Jobb
Mats Persson
Mattias L
Mattias P Mob
Mat & Husrum!
Max Martini
Moa
Morfar Mob
M Gladh


A:
André
Anette E
Arlanda
Arlanda Bokning
Arlanda Polisen
A-kassan riktiga



Vem ringde du senast på snabbuppringningsnr 2?
Använder ej

Vad står det i dina påminnelser?
"Min namnsdag", "Ramsi lompis".. gamla..


Kopiera och fyll i ditt eget : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0