Sjukdom

Ja, så är det.
Jag är hemma sjuk.. Idag är första dagen som jag inte sover konstant.. känns skönt.. Imorgon ska jag till sjukan och hämta medicin och kolla sänkan å så..

Så jävla värdelöst. Jag missade min utbildning som jag skulle åkt på idag. Missade att träffa Jessica i Sthlm. Missade spelningen som är till helgen.
Summan är alltså att ångesten är överväldigande..

Nåja, ska försöka släppa det så gott det går.

Nu måste jag gå och lägga mig i soffan igen, har så galet ont i hela kroppen, orkar inte sitta.

Gonatt å ha det bra!

Kommentarer
Postat av: terran

stackars.. jag tänker på dej. krya på dej!

2007-11-09 @ 15:54:37
URL: http://www.bratherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0