Söndagsångest

Kolla in grymma bilden!

image15


Då var man här igen.. söndag kväll..

Jag längtar så sjukt mycket efter julledigheten, om det nu blir någon sån.
Patrik fick ledigt iaf, det var ju skönt.

Idag var en dag full av mål. Från det att vi vaknade, så hade vi planer utstakade. Vi uppfyllde ingen av dom förutom att handla.. =) Men vi har åstadkommit mycket.. iallafall i spelets värld (Halo 3). Både jag och Patrik fick högre rang.. Kul va? ;)

Handlingen blev av mest för att jag skulle köpa igen 2 matlådor till Eva som jag har ätit upp under veckan.

Nu har jag nytt datum för utbildning i Adobe, 26-26/11 i Stockholm. Det blir spännande!

Min mamma fyller år snart.. Jag och min bror försöker att hitta på något kul som present.. men hur lätt.. Och nu törs jag givetvis inte skriva här vad vi funderar på ifall hon läser.. hehe.

Åååh, nu börjar jag få söndagsångest på rikt.. klockan börjar bli sent och jag är inge trött alls.. Icke positivt. Imorgon har jag möte från 10-18.. det ser jag inte fram emot. Helt klart inte.

Undra hur det blir till julen.. Mor och Far åker till Mommo och Moffa i Vittanche så jag och Patrik måste lägga upp dagen på ett smidigt sätt. Vi tänkte att första halvan är vi hos Cilla å Mange med ungarna, och på eftermiddagen drar vi till Vittangi. Men vi får se hur det blir..

Å nää, nu måste jag dra mig, ångesten kryper i mig..


Puss å Kram o Gonatt

/E


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag längtar också efter julledigheten, då ska vi minsann röja på ferrum igen. :-) Cool bild.

2007-11-19 @ 16:03:05
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0