Stockholm

Gah!

Just kommit hem från Stockholm och utbildning. Det var rätt kul faktiskt! Känner mig som ett snille nu =)
Åka taxi i Sthlm känns ju livsfarligt.. Jag tror att alla människor ska fånga mig och ta allt jag har, även min oskuld.
Känns alltså bra att va hemma igen =)

image23

Ååh!
Jag och Putte har bestämt oss för att åka på weekend om två veckor å julhandla samt bo på hotell i Luleå, eller eventuellt Narvik... Men de lutar nog mot Lule.
Det blir sååå jävla skönt.

Japp! Det var den korta uppdaten, nu hoppa i bädden å snora på kudden.

Puss o Gonatt!

Jaaa Moa o Therese, jag längtar friskt till juldagen, det ska bli så himla trevligt! =)

Klockren!
image24

Kommentarer
Postat av: Terran

HAHAHA! Det är precis så..

2007-11-28 @ 10:03:43
URL: http://www.bratherese.blogg.se
Postat av: Moa

Vi måste smida många listiga planer tills dess, som vilka häftiga drinkar vi ska hälla i oss och vad kvällens lekar ska bestå av. :-D

2007-11-29 @ 16:20:09
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0