Helt vanlig tisdag

Jag har träningsvärk. Det känns ganska bra =)

Nu har jag och Therese vår låtlista klar inför spelningen på Rebeckas bröllopsfest, det känns också bra! Det blir inte så många rep då men.. det löser sig med lite talang, och det har ju vi =) Haha.

Nytt sen senast är att vi var på nyårsrevyn i lördags. Det var riktigt trevligt =) Lite trist att inte vara med i år.. blir lite avis.. men nästa år blire kanske, men bara om Therese är med ;)
Bilderna blev dock inte så super när blixten inte riktigt når fram.. men vafan.. Ni kanske ser lite iaf.

Dansarna mitt i en pose


Kjell och hans tokiga donna på disco


Sara och Linko i en sketch mitt i trappen




Roger sjöng bra som alltid


Lordi med fans (och någons bakskalle =)


Grabbarna i bastun, haha najs! =)





Lyckades även få några hjärtan på foto efter kalasets slut

Sara


Random farbror med Johanna och hennes far


Roger


Så, sluttt!

Efter revyn for vi till Lompis och åt smarrig tårta som Elina och Henke bakat för Henkes födelsedag (som visserligen passerat för ett ex antal dagar sedan).

Nåja. Inget mer nytt att rapportera just nu känner jag, är galet hungrig så kan inte tänka rakt.

Ha det så länge!

/E

Kommentarer
Postat av: Moa

Alltid lika kul å läsa! hihi, perfekt nu när man är åter i Luleå. Det tackar jag för! :-) Ha det gott!

2008-01-09 @ 10:42:51
URL: http://moamittilivet.blogspot.com
Postat av: Micke

Nå voi herra, vilka bilder...

2008-01-12 @ 18:19:22
URL: http://killerbob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0