Haircut

Jaha!

Detta inlägg tillägnas min käre make. Jag föll för trycket han satte på mig och lät honom slippa undan den utbildade frisörskan och tvingades istället klippa honom själv. Suck. Jag tycker att det är ganska roligt, men inte när det blir tvång... och just nu hade jag hellre önskat att slippa.

Vi började iaf dagen med att sticka iväg till Laxis och sola lite. Ingen skoteråkning för min del då jag sparar mig lite till påsk.. :) Man ska nog inte utmana ödet allt för mycket.
Sväffa var dock inte hemma.

Putte njuter med sin körv och snackar goja med arbetskompis Tommy (se det långa håret! ;)



P Hammar


Putte Ek med körv igen :D


E Hansson


Efter några timmar lessnade vi på våran picknick och började bege oss mot la stada igen.

Väl hemma drog vi vidare upp mot luossa till mor och fars lägenhet och började cutta hair. Det gick ju lysande, trots att magen började kännas som en blykloss efter ett tag.

Putte i Mammas vardagsrum, betydligt korthårigare :)


Det skulle kunna va skönsång med tanke på att han ägnar sig åt det ofta, men denna gång är det inte det :)
Visst blev han fin? :)



Nu är han überstilig igen :) det är han ju förstås alltid, men nu mer än annars :)


Idag efter jobbet for jag förbi Hemtex en sväng och inhandlade nya gardiner till Sovrummet, Vardagsrummet och Köket.. köpte även en ny vaxduk, löpare, värmeljus, värmeljushållare, kuddar m.m.. råkade gå lös.
Jag lovar alltid Patrik att inte gå lös.. men det är svårt. Väldigt svårt. Jag blev iaf jättenöjd med det jag hittade. Lägger ut lite bilder imorgon om orken finns.
Måste sy gardinerna också och det blir nog först nästa vecka..

2 dagar kvar av denna vecka, sen är det ledighet tors, fre, lör, sön, mån, tis, ons! Wiiee! :D Livet e gött.

NU måste jag gå och lägga mig. Kroppen orkar inte vara uppe mer.. vila vila vila....


God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Stiligt värre! :-) Jag klippte Mickes frissa en gång cokså, men det får ja gnog aldrig göra om. Det gick inte riktigt lika bra som för dig, om man säger så.

Visst är man pömsig mest hela tiden.

2009-04-07 @ 17:44:14
Postat av: ewa

Haha jag gillar din blogg stark Elin! NU är det ju inte länge kvar heller, spännande :D Jag och Fredrik har handlat lite gosaker till er som ni ska få när vi kommer hem :) Hälsa Patte! Kramar till er!

2009-04-08 @ 00:46:42
URL: http://eiiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0