Stugan

Nu bär det snart iväg. Skönt.

Patrik e på jobbet och jag har tagit ledigt idag. Har just ätit frulle och ska hoppa i duschen och sedan fortsätta packa. Patrik har bilen på jobbet, så han kommer hem lite tidigare för att jag ska få skjuts upp till Hud & Fräsch och min bryn/fransfärgning. Ser fram emot det very much :)

Skotern är färdiglastad på släpet och nu gäller bara att få med alla grejer och sedan åka och tanka skotern, och sen är det påskslappande på höög nivå :D

Vi har ju familjemästerskap i pimpling nu under påsken, och det ska bli mycket spännande.. Jag har inte ens nåt pimpelspö och jag aaaavskyr pimpling som pesten! Vill inte ens ha nån fisk på kroken för jag är rädd för dom.. och för maggots.. BRR, får rysningar när jag tänker på sånt snusk. Men sällskapet ska bli oerhört trevligt :) Brukar va de.
Vi får se vad som händer :) Bilder kommer iaf garanterat :)

Nä, nu blir det duschen och sen ska jag och magen blir färdiga för avfärd :)

Här är lite bilder!

Elin med magen igår. Vecka 32+4. Taskig bild som vanligt.


Hittade fina kläder igår på Coop :) Var tvungen...


Köket efter att fått in lite vitt :) Känns somrigt romantiskt. Vita gardinen ska delas i två delar, men måste ta tag i att klippa och sy.



Sovrummet efter nya gardiner.


Ha en trevlig påsk!

Kommentarer
Postat av: Therese

Gaaaash! Vilken mage du fått. Du är verkligen jättefin och jag längtar efter er båda ( läs dej och bebis) :) Puss puss och glad påsk!

2009-04-09 @ 10:04:24
Postat av: pappa

Du har inte uppdaterat sedan jag var här sist!

2009-04-15 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0