Home again

Jag och magen är nu hemma från Piteå.

Edvin hade vuxit :)

Här kommer lite bilder med mina föräldrar hängandes runt Eddofjärt :D








Mitt hjärtegull



Så.
Det var mysigt i Piteå. Jag sov dock riiiiktigt illa. Vaknade massa ggr varje natt av otrolig ryggont. Inge kul alls..

Det blev även en massa shopping.. hojj. Men så blir det när man åker nånstans. Jag fick också med mig en kartong med Albin och Edvins bejbiskläder som jag har kikat igenom lite. Vi har ju rätt mycket kläder redan hemma, så mycket från kartongen åker tillbaka till sin ägare, men lite får nog bli kvar.

En bild från 2008 på de stooora grabbarna :D


Hittade även en bild från Valborg (tror jag det var) 2008.. eller så var det 2007... hehe.. Minnet sviker :)

Patrik och John :)


Och så en tjusig bild på Olle får också klä bloggen denna afton ;)


Nä! Nu ska Hansson o Hammar sova :)

Som jag även gör på alla bilder Patrik tar. Zzz... charmigt.

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gosig sovkompis du har! :)

2009-02-10 @ 17:07:42
Postat av: Lisso

Hihi, ja, för dom var det nog värt.. Men jag som kom hem ensam, utan hund, fick ångra lite att jag följde med.. men nu i efterhand när jag vilat upp mig så kan jag tycka det var en ganska rolig liten tripp :)

Kram

2009-02-13 @ 08:52:30
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0