USA

Helt oväntat ringde Ewa från United States. Putte å hon e i telefon nu, och har varit det i typ en timme.. mycket att ta igen :)

Snart är det helg, vilket betyder att det är dop i Piteå. Detta betyder också att jag ska sjunga inför människorna. Det går säkert bra, men jag har inte riktigt kommit mig för att öva nåt än.. men det kommer.. :)

Jennies guldklimp har kommit till världen! :D Vad roligt :) Fick en bild för en stund sen och hon var så tjusig med lots and lots of hår på huvudet :D

Oj oj vad kissis jag är.. borde orka stiga upp ur soffan.. och ännu bättre gå och lägga sig efter det. Jaja. Jag ska fundera på saken en stund.

Idag åt jag och Putte middag på Safari, det var supermumsigt. Jag älskar verkligen den där lasagnen med varmrökt lax och spenat. Mmm! Kan äta den tusen ggr i rad.
Det är ju inte lika mycket folk på eftermiddagen heller som vid lunch, så det var riktigt mysigt.

SÅ! Nu ska jag kissa och sätta kläder i torktumlaren innan jag gör mig redo för att skalla kudden.

Vi 3



/E

Kommentarer
Postat av: Prosan

Hej Sys!



Jag tror inte att du behöver öva just nånting... Du är ju en talang och är skapt för att sjunga :o) Britt & Kenneth kommer till Jopik fredag kväll så ni har gott om tid att öva, förutsatt att ni kommer fram i någorlunda vettig tid på lördag eftermiddag. Du får tjata på M&P så att ni kommer er iväg :o)



Nu ska jag ge välling till Eddo.... Ses på lördag!!!



Bye!

2009-02-18 @ 19:56:15
Postat av: ewa

Naw så fin bild. "vi 3" hihi :D Patrik hade ett förslag om att jag skulle ta lägenheten brevid er så att jag kan hålla dig sällskap hela dagarna när du blir mammaledig haha! Vad sägs? ;) Nej men det ska bli så spännande att se eran pnutt. Vi ses i april! Ha det! Kram från oss här i staterna!

2009-03-05 @ 21:46:01
URL: http://eiiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0