Oops

Det har inte blivit av att uppdatera på några dagar.

Idag är det torsdag och Patrik har just åkt iväg för att hjälpa sin mamma med datorn. Själv sitter jag och läser bloggar å kikar på Valle som myser på i soffan :)

I tisdags, tror jag det var, så var Patrik ute och fiskade och jag var hemma hos mamma o pappa me Vallis.

Mamma passade förstås på att sno åt sig Valle hela kvällen :)


Igår var vi hos fammo och åt blodpalt, sen vidare till min moster Anette. Anette hade stickat ett par svarta byxor och yllesockar till Valter :D Jag älskar sånt! Jag hoppas hon stickar mycket, mycket mer!

Min farmor och Valle :)


Från i lördags med kalas hos Mats och sen grillning och övernattning i Laxis:
Mats, Jonas o Patrik


Marie kelar med Valter och Nea kikar teve :)


Emelie, Henke, Patrik, Mange och Tommy resonerar kring bordet


Henke o Emelie har hand om kvällsläsningen för grabbarna o Melker


Elin matar Valle o Melker smiter


Melker har bänkat sig :)


Patrik på G ut å fiska :) Söt


Melker å Valle somnade sida vid sida när jag, Cilla o Emelie surrade bort några timmar i soffan


Vallis ska sova i stugan, men känner mer för å busa :)


Buseunge :D



Random från de senaste dagarna:
Vallis myser hos mamma i soffan


Från Patriks pappas gård


Putte himself :)


Min älskling igår :)


Imorse var han också ganska glad :)


Oj :)


Mamma blir varm i hjärtat när ungen ser ut så här :D


Så!

Nu ska jag kika facebook och kanske orka lägga in lite bilder där också :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Det var roligt!! :-) När mamma är ensam med Valter blir det rosa mundering. ;-P

2009-07-30 @ 22:45:40
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Astrid

Kikar in här och ser hur ni har det och ni ser ut å må gott allihopa. Vad stor han har blivit den lille. Fina bilder.

Kram

Astrid

2009-07-31 @ 10:51:17
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se
Postat av: Sandra

Å vad söt han är eran Valter, en riktigt glad prick! :)

2009-08-03 @ 21:14:13
URL: http://viskablitre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0