Stadstripp

Kom hem rätt sent från svärmor och tacokvällen. Valle har fått på sig pympis nu och vi ska gå och lägga oss. Han har somnat i soffan :)
Jag och Patrik fantiserar om att i framtiden skaffa en egen Melker. Fast en flicka :) Han är ju för jäkla söt alltså! Om ni bara visste!

Imorgon blir det en vända på stan för att kolla lite efter present till Mats som fyller 25 år, söka fiskegrejor till Patrik, vantar till Valle och eventuellt(!) kanske kolla lite kläder åt oss själva.. men det får vi se hur det blir med det. Jag gjorde en beställning från H&M igår. Jag försökte verkligen att inte spåra som vanligt, och det gick ganska bra.
Det blev mest grejor till Valter, som alltid. Det eju såå kul att köpa barnkläder :)

Jag tänker mig att när vi åker till Piteå i slutet av augusti och firar Edvin och Lottis födelsedagar, så blir det också att handla lite.. så man får väl försöka hålla sig tills dess.

Imorgon måste vi också handla grillkäk som vi ska ha med till Laxis på lördag. Åh, det blir myspys :) Och högljutt kan jag garantera.. alla syskon Hammar på samma ställe :D Hehe! Mycket surr blire, och själv är man inte den som sitter tyst heller :P

Jahapp! Jag orkar verkligen inte föra över dagens bilder från mobilen till datorn just nu, så jag tar det imorgon istället!

God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0