Älsklingar!

Fortfarande ingen bejja :/ Men Patrik säger att hans känsla är att bebisen kommer inatt :D Hehe.. Jojo, vi får väl se med det.

Patriks pappa är på väg hit på kaffe. Det e tur att man får besök ibland, annars hade jag aldrig fått mig någe kaffe :)

ÅÅH! När jag gick in på facebook nyss så hade min svägerska lagt ut bilder på Eddofisis :) Wiiee, han e så fin! Var tvungen att spara ner några och skryta med dom här i bloggen! :D

Bruschan o Eddo :)


Fisen klämmer glarre :D


Åååh mina älsklingar! Jag skrattar varje gång jag tittar på denna bild! Eddo o Vilding. Eddo snäppet nöjdare än Vilda :D Haha!


Nu känner jag mig lycklig igen :) Lite bilder på fjärtis så klarar jag mig utan min egen fis en stund till :)

Så! Nu kaffe :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det sägs att de flesta bebisar föds på natten...

2009-06-03 @ 21:01:37
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0