Good News

Happ! Idag har jag varit hos barnmorskan.

Mitt blodtryck var bra. Bebisens hjärtslag var bra, han verkade ligga å sova för det var så lugnt :)
Cilla ringde även till BB i GVE och kollade när vi får komma dit för undersökning (om de ska sätta igång förlossningen), och vi fick tid på fredag :D Wiiee!
Inte för att det e nån garanti att det kommer en bebis, det kan ju lika gärna bli så att undersökningen visar att han har alldeles utmärkt med fostervatten och så och då lämnas han nog kvar där en stund till. Men man kan alltid hoppas :)

Sen vet man ju givetvis inte om det hinner komma igång av sig självt innan fredag.. meeen.. njaaa.. :) Det verkar ju segt på den fronten! :P
Klockan 08.00 ska vi infinna oss på BB iaf, så får vi se hur det går. Vi tar med allt vi behöver ifall vi blir kvar där.

Nåväl. Idag fyller min mosters sambo år, så det blir att åka dit och gratta ikväll nångång. Måste ringa och kolla vilken tid som passar.

Idag är det helt fantastiskt väder! Jag tänkte bänka mig på balkongen här på nån timme och se om man kanske får lite färg. Just nu har jag så ont i ryggslutet så var tvungen att kasta mig i soffan och invänta att det försvinner.

JAPP! Det var det. Nu blir det lite teve och facebook! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0