Grey's

Nu har vi varit hos Ingela o Joel och fikat födisfika :) Gött.
Innan vi for dit så plingade det på dörren här hemma och vi fick givetvis en chock. Som vi alltid får när det helt oväntat kommer besök.
Det var Ewa och Fredrik :) De hade med sig lite presenter också från USA till våran bejja :)
Det var ett tag sen vi träffade dem, så det var riktigt kul :)

Det vart inge solning på balkongen idag iaf.. Jag låg i soffan och slappade tills jag somnade in och fick mig en 1hs stödvila. Den var välbehövlig. Från lunch och framåt var det då inte såå mycket sol att hurra för heller..

Gud(!) vad jag längtar till Midsommar. Ni anar inte! Bara att alla är på samma plats hos Mommo och Moffa och att ungarna (Albin o Edvin) e där och så givetvis min lillskit som är helt ny i världen då :) Hojja va mysigt. Då blire kubb och krocket! :D



Jaja. Nu ska jag facebooka lite!

Måste ju ta och lägga ut lite magbilder också.. ska orka det snart.. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vetduvad, dom blev sjuuukt goda, kladdkakemuffinsarna, smälte marabou mjölkchohklad och hade det på dom, mmm :) Testa baka dom det gick väldigt snabbt! och sjuuukt gott!

Hade jag varit i stan hade jag kommit förbi med en påse, ska göra dubbel sats nu idag för dom är redan slut ;)



Hoppas bejbisen har kommit nu under natten!!

2009-06-11 @ 09:58:57
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0