Therese

Nej, det har inte kommit nåt barn än.. ååååååh vad jag vill att bebisen ska komma nu. Men jag orkar inte tjata om det.. hoff. Blir lite deprimerad.

Dagens händelse är att Therese är här och hälsar på. Och Rambo of course. :) Lillskit.

Putte har just stuckit iväg och hämtat thaimat och pizza. MMM! Fan vad sugen jag är.

Ja, det var väl ungefär det.. hehe.. :) Gud så spännande mitt liv är :)

Ikväll tänkte jag och P sticka till Mor & Far och använda mammas klippgrejer för att klippa Patrik korthårig. Hans hår växer så jäkla snabbt. Hojj.

Japp! Jag lägger in lite bilder sen på en nyklippt Putte :)

Och så vill jag förstås säga också att det är jättekul att det är så många som läser och kommenterar! Och jag hoppas innerligt att jag inte är en sån som struntar i bloggen så fort bebisen har kommit, utan att jag tillhör en av de duktiga som gör ett inlägg på en gång och visar lite bilder på bejjan! Men det tror jag. Jag ska inte svika er :D

Jag har varit slö på att uppdatera under några dagar nu när Patrik varit ledig, men det blir andra bullar imorgon igen för då är jag så alena och har inte så mkt bättre saker för mig :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej nu får h*n ta och kika ut! Börjar bli så himla spännande nu :)

2009-06-07 @ 19:16:58
URL: http://annasvonni.se
Postat av: Cecilia

Ja du får lägga in en bild när ni kommer hem sen med underverket :) Jag bloggade inte innan min bebis kom utan började när hon var 1 månad ungefär. För mig har det blivit lite av ett sätt att slappna av, blogga och läsa bloggar medan lillan sover :)

2009-06-07 @ 20:32:41
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag drömde att du fick en flicka under min middagslur, den kom ut på typ en kvart. Så jag trodde nästan att du låg och födde, men det har jag ju redan hunnit tro 50 gånger i.o.f.s.

2009-06-07 @ 21:06:32
Postat av: Sibban

Men ååå...jag som trodde att ni var på G nu. Men tji fick jag! Fasiken vilken envis bäjbis ;)

2009-06-08 @ 09:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0