Vecka 40+3 och MVC

Vad roligt med lite kommentarer! :) Men tyvärr har ingen bejja kommit inatt! :)

Har just kommit tillbaka från Mödravårdscentralen och Cilla.

Valle låg och sov när vi lyssnade hjärtljuden, så de var inte så snabba idag :)
Magen följde kurvan.
Jag har gått upp sammanlagt 16kg under graviditeten.
Hade lite högt blodtryck, vilket jag inte haft tidigare, men vad vet man.. man kanske är lite omedvetet stressad av att man faktiskt ska föda ut ett knyte snart :)
Huvudet hade trängt ner lååångt ner i bäckenet... Wiiiee :)
Det var väl ungefär den infon som framkom.

Idag ska jag skriva en handlingslapp så att vi kan åka och handla på kvällskvisten. Jag ska även försöka lura min mamma att klippa mig lite, men vi får se hur det hinns med.
Ska också fylla i den sista delen av min "få barn"-bok :) Typ vikt och sånt för månad 9. 
Kanske dra en liten dammtorkning också som sagt. Usch va trist.

Det är så tråkigt att jag har så dåligt med bilder nuförtiden! Men jag har verkligen ingenting att fota! :D Händer ju ingenting på dagarna!

Jaja! Ni får ha det tills om ett par timmar igen :)

Heeej!

Kommentarer
Postat av: emma

kul med mvc allt verkade ju bra i alla fall.. =) du får städa på där hemma å vänta, du kan ju fota gården.. =) där verkar det ju hända mycket... Hoppas allt är bra, hej hej

2009-06-02 @ 12:05:46
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0