Är någonting på gång?

Jag måste bara säga..

Igårkväll när vi skulle gå och lägga oss började magen värka ordentligt.. knepigt.. och jag låg vaken i flera timmar av värken och var helt övertygad om att "NU! Nu gäller det!" :)
Till slut somnade jag och idag kan jag helt enkelt konstatera att så inte var fallet. Det gällde inte. Tyvärr. :) Men jag var så säker!
Och lite nervös hann jag bli.. började direkt fundera på den ökända BB-väskan.. :) Vill inte glömma nå grejer!

Jaja. Idag har jag inte heller klivit upp förrän 11.. oj oj.. har ångest igen. Inte för att jag vet vad det är att ha ångest över, med tanke på att jag inte direkt har maaassor med saker att uträtta :) Men det är ju som inpräntat att man vill upp i tid..
Sömnen är inte av högsta klass längre kan man ju helt klart säga. Jag är vaken i princip varannan timme av att jag måste byta ställning (och då också passa på att kissa. E ju som lika bra).

Nu ska jag smälla i mig frukost, som egentligen borde vara lunch :) Så kan det bli ibland.

Jag återkommer med all säkerhet lite senare!

Ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0