Crap

Jaha. Nu kommer Patrik snart hem och det blir skönt.

Den här dagen har varit den mest ogivande hittills under ledigheten faktiskt :) Jag har inte gjort nånting av det jag hade föresatt mig. Eller jo, jag har faktiskt duschat och ätit glass :D
Sen har jag suttit framför datorn och stirrat.

Imorgon har jag en inplanerad aktivitet! Jippi! Jag ska träffa Ulrika på stan och ta en lunch. Och har jag tur kanske jag får se hur långt de hunnit med köket hemma :)

Patriks mamma sticker utomlands idag. Guud va skönt för henne! Jag är inte alls avis.. Inte för att jag skulle vilja byta kanske, men man borde kunna få både och :) Både bebis och solsken :)

Nä! Nu har jag inget mer att skriva för stunden. Ska bädda sängen iaf innan P kommer så att det ser ut som att jag har varit aktiv idag :D Hehe.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emma

Jo det hade varit skönt med lite solsken nu.. Hade varit skönt att sitta på en strand någonstans.. =) Fast det kanske kommer här snart.. Å då kan man ju njuta på balkongen. =) Hoppas allt är bra!

2009-05-26 @ 19:02:18
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0