Sonic Unleashed

Ja, det är det som gäller denna kväll. Vi sitter framför Xboxet och testar Sonicspelet som Putte beställt till min mammaledighet :) Det var ett bra spel :)

Idag var ju tanken att vi skulle spendera förmiddagen i Laxis.. istället vart det i princip hela dagen. Fastnade förstås hemma hos Cilla o Mange med allt bebissnack :)
Jag berättade ju förstås att Moa fått sin bebis och Cilla blev helt salig :D

Jag såg också att Moas lillasyster lagt ut lite bilder från BB på Moa, Micke o bejjan. Wiiee :) Jag är sååå peppad! Och vad roligt det ska bli att få höra hur allt gått.

Nåja. När vi kom hem från Laxis vart det tacos. Mmm! Det var kanon!
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi har för plan. Det kanske är DÅ det blir städning av bil?! :) Hade ju varit lyysande att få det gjort.. inom en snar framtid..

Det ska bli så kul när mamma och pappa kommer hem från Stockholm nu på söndag. Mami har köpt en massa bebisgrejor som ska bli spännande att titta på! :)
Hon har sprungit på IKEA flera dagar i rad och köpt grejer till deras lägenhet i Sthlm som ju var helt tom vid köpet. Fick ett MMS med smakprov på hur det blir och jag tror resultatet blir lysande, som det brukar bli när min mor sätter igång att inreda!

Jaja. Nu ska jag engagera mig i spelet igen, tänkte bara dra en snabb update.

Jag är såå kass på att lägga in bilder nu känner jag. Måste lägga upp lite nya bilder på magen också. Om 40min (när klockan slår 00.00) är magen exakt i vecka 39. Jag är alltså beräknad till nästa veckas lördag.. prick en vecka.. :D :D :D

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

har mamma och pappa köpt en lägenhet i stockholm?? Vaffö?

Kram

2009-05-23 @ 10:54:35
Postat av: emma

Roligt med tv-spel.. =) Kul även med moas bebis, snart är dags för dig också, gudars vad spännande.. Hoppas allt är bra..

2009-05-23 @ 20:17:37
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0