Handens Fem Fingrar

Min sång till Valter på hans dopdag. Jag är ganska stolt över mig själv faktiskt :)


SÅ skönt att dopet är bortgjort nu :) Nu dröjer det förhoppningsvis tills vi ska ha nästa :P

Idag är det möte med banken igen. Nu ska konton osv flyttas över till rätt bank.

Min farmor erbjöd sig förresten att stå kostnaden för tapetsering av en hantverkare i vardagsrummet! Gud va skönt!
Vi kommer ju att vara nog så stressade med flytten, så det passar ju perfekt om han kan fixa det rummet medan vi packar upp och ner kartonger.
Jag har suttit hela kvällen igår och kikat på tapeter till hela huset. Det ska bli så KUL! :D

Nu ska jag dona med annat.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese Taavo

Oj.. så fint.. du är verkligen duktig..

blev alldeles tårögd

2009-11-11 @ 20:53:12
Postat av: adam

Nae, det blev inte det :( Ewa var väl sådär sugen på att ställa sig framför kameran efter en hård partykväll i Jönköping, tro mig, hon sov på golvet!HAHA!

Och du sjunger vackert, som vanligt :)

2009-11-13 @ 16:40:59
URL: http://adamedefall.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter låten?

2009-11-18 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0